Opgelet: wij ontvangen u voortaan alleen op afspraak in al onze kantoren

Coronavirus: onze infocenters en kantoren in eupen zijn alleen toegankelijk op afspraak en op voorwaarde dat het dossier dringend is

Datum:

Door de nieuw genomen maatregelen van de regering om te voorkomen dat het virus zich verder verspreidt, zijn onze infocenters en kantoren in Eupen alleen toegankelijk op afspraak en op voorwaarde dat het dossier dringend is.

Al onze andere kantoren blijven momenteel gesloten voor het publiek.

We vragen u:

  • om alleen op afspraak naar onze kantoren te komen en dit alleen voor dringende dossiers;
  • voor onze andere dienstverleningskanalen te kiezen.

U kunt de grote meerderheid van uw administratieve zaken online of per telefoon regelen.

Als u een beroep moet doen op de diensten van FOD Financiën:

  • Kies voor onze digitale diensten (website, MyMinfin en andere e-services).
  • Heeft u niet gevonden wat u zocht? Heel wat vragen kunnen via de telefoon beantwoord worden. Contacteer ons:
    • via ons Contactcenter voor algemene vragen: per telefoon op het nummer 02 572 57 57, iedere werkdag van 8u30 tot 17 uur.
    • via uw bevoegd lokaal kantoor voor vragen over uw persoonlijk dossier.
  • Als u geen andere keuze heeft dan naar een van onze infocenters of kantoren te komen, kan dit alleen op afspraak en op voorwaarde dat het dossier dringend is.